Crèche Crèche
U kunt uw kind(eren) brengen bij de schaapkooi in de benedenzaal. De schaapskooi zit achter de kerk en de ingang zit aan de achterzijde naar beneden.
De crèche is bedoeld voor kinderen van 0-4 jaar. Vanaf 4 jaar kunnen de kinderen mee naar de kerk, er is om de week ook kindernevendienst.
Maar als uw kind ouder is en u vindt het prettig dat uw kind naar de crèche gaat, dan is dit geen enkel probleem.

De oppasouders en de jongeren zijn aanwezig vanaf 09:10 uur en zijn altijd met z'n tweeën aanwezig.
De kinderen krijgen wat te drinken en wat lekkers. Zijn er allergieën of bijzonderheden dan kunt u dit ter plekke aangeven.
Er zijn boxen en speelgoed aanwezig.

Mocht je ook willen oppassen of weet je iemand die dat wel wil, dan graag een mail sturen aan creche@hervormdlopik.nl
Je wordt dan ongeveer 1x per 2 maanden ingeroosterd.