Bericht vanuit Roemenië: advent Bericht vanuit Roemenië: advent
Zondag 15 december vierden we ouderen zondag in de kerk en de kinderen hebben voor hen gezongen. Daarna was er een gezamenlijke lunch in het cultuurhuis. Het geld dat jullie bij elkaar brachten hebben we uitgedeeld samen met een bloem.

In de adventtijd hebben we ons geestelijk voorbereid op kerstmis. Ook hebben we een avond advent kransen gemaakt met daarbij thee en cake. De jeugd heeft de kerstboom in de kerk versierd en geoefend voor de uitvoering.

Eerste kerstdag tijdens de dienst hebben we voor de gemeente Lopik gebeden, op deze manier dachten we aan jullie en baden om een gezegende kerst voor jullie. De kinderen en de jeugd hadden 2
e kerstdag een feestelijke bijeenkomst en uitvoering en ontvingen geschenken, snoep en boekjes met Bijbelse verhalen, de kleintjes kregen Bijbelse kleurboeken.

We kijken uit naar nieuwe taken in het komende jaar en wensen jullie veel sterkte, geloof en zegen toe in jullie werk.
Namens de gemeente Betfalva de hartelijke groeten.
Ds. Györgyi en zijn vrouw