Wat geloven wij Wat geloven wij
Van God hebben we een roeping om te dienen in uiteenlopende taken. Wij zijn mensen die vanuit die roeping worden gezonden in de wereld om te zijn als een zoutend zout en een lichtend licht. Wij dienen in het Koninkrijk waarvan Christus Koning is.
Vanuit deze visie willen we inhoud geven aan het gemeente zijn door middel van prediking, pastoraat en diaconaal dienstbetoon.

De prediking, het pastoraat, de catechese en het vormings- en toerustingswerk zijn gefundeerd op het eeuwig blijvende Woord van God. Van dit Woord geloven en belijden wij dat het een onveranderlijk, absoluut gezag heeft. Daarnaast zijn prediking, pastoraat en catechese gefundeerd in de traditie van de kerk, overeenkomstig het belijden van de kerk der eeuwen en overeenkomstig de belijdenis van de kerk der reformatie.